Блогърът като най-свободен и влиятелен политически анализатор
Ето резюме на основното в моето изказване вчера пред БлогCamp 2008. Където темата беше обявена така: Политически блогове и блогове на политици. А всъщност, оказва се, както откривам сега, съм говорил фактически за нещо друго, доста по-всеобхватно. Там обаче, както забелязаха присъстващите, не можах да се доискажа: по едно време някакво крайно намръщено момиченце скочи, прекъсна грубо моята тема и въпросите към нея и започна да говори за нещо съвсем друго. Явно у това същество липсва и най-елементарно уважение към другата личност. Но както и да е. Та значи нека сега да изразя погледнатата по нов начин тема така:
Блогърът като най-свободен и влиятелен политически анализатор
Да приемем, че политически маркетинг е сферата на “продаването” на политически внушения. Главният проблем тук е: как да се направи така, че дадени индивиди и дори слоеве в общността да бъдат заразени с някакви ценности или поне внушения, зад които стои определено съзнание за коренни човешки интереси. Другояче казано, трябва да се подирят най-ефективните средства за овладяването на душите на гласоподавателите, за приобщаването им към определена кауза, за разпространението на съответните политически философии, за избистрянето на съзнанието, свързано със сферата на политическото.
Тези проблеми са особено важни в общества като нашето, в които (ОЩЕ >>>>>> )
[…] Грънчаров […]
Pingback от БлогCamp 2008 свърши преди малко в Блог на Богомил "Бого" Шопов. | февруари 25, 2008 |