Ангел Грънчаров: моят видео-блог

Истината ни прави свободни

Екстравагантна акция: ще подаря новата си книга на 100 известни блогъри, журналисти, политици, звезди и пр.

Вчера най-сетне бях в София за да видя отпечатана новата си книга СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ. Получила се е в добро полиграфично изпълнение, хареса ми. Днес изпращах по пощата екземплярите, които бях обещал на спонсорите на книгата. Изведнъж ми хрумна една идея: да подаря по един екземпляр от книгата си на най-известните и авторитетни блогъри, на някои журналисти и дори на някои политици. Речено сторено, ето, днес разпращам на доста хора следното писмо:

Уважаеми г-н (г-жо)…

Тези дни излезе от печат моя нова книга, която представлява опит за психологическа и философска интерпретация на най-новата ни история, на случилото се с всички нас след 1989 година та до наши дни. Развивам една необичайна гледна точка, която ми е много интересно как ще се възприеме от моите съвременници. (ОЩЕ >>>> )

юни 4, 2008 - Posted by | Българи, Демокрацията, Нрави, Политика, Психология, Свобода, Съвременност

5 коментара »

  1. И какъв коментар да напиша?
    Речен- сторено.

    Само не разбирам защо точно
    Сакскобурготски ще получи Вашата книга, издадена с парите на хора, които са ги отработвали за разлика от него, който ги получи даром?!

    Разбира се и книгата е Ваша, и решението е Ваше, но този жест за мен е непонятен!?

    Каква е целта и какво очаквате?!
    Да пренебрегнат бизнеса и да се отдадат на философия?!
    С уважение

    Коментар от RoujkaBG | юни 5, 2008 | Отговор

  2. Здравейте, г-н Грънчаров!
    Казвам се Мирослав Тодоров, на 17г. съм и съм ученик в 11 кл. в езиковата гимназия в гр. Монтана.
    Отдавна следя публикациите във Вашия блог и без да звучи ласкателно, контактът ми с Вас, макар и косвен, ми носи удовлетворение, за което Ви благодаря.
    Имам голямо желание да се снабдя с Вашата нова книга „СТРАСТИТЕ И БЕСОВЕТЕ БЪЛГАРСКИ“.
    Още повече че в училище имам възложена задача да презентирам философска книга по желание и бих желал това да е Вашата.
    Как бих могъл да се сдобия възможно най-бързо с нея? Бихте ли ми я изпратили по пощата, като разходите са за моя сметка, а стойността на книгата ще Ви заплатя по начин, който Вие определите?
    Очаквам Вашия отговор и предварително Ви благодяря!
    С уважение,
    Мирослав

    Коментар от Мирослав, 17 г. | юни 8, 2008 | Отговор

  3. Хей, момче, благодаря ти за интереса. В Монтана съм пратил 10 книги на г-н Петър Каменов, дали го знаеш? А г-н Иван Иванич знаеш ли? Той държал там будки за вестници, имал фирма, обърни се към него и им кажи да ти дадат една книга, пък после на теб ще ти пратя отделно. Аз ще им пиша на тия хора за теб, ти само се свържи с тях…

    Коментар от Ангел Грънчаров | юни 8, 2008 | Отговор

  4. Той ще даде поне 2 книги на градската библиотека, така че иди там да вземеш една, става ли?

    Коментар от Ангел Грънчаров | юни 8, 2008 | Отговор

  5. Много Ви благодаря, получих книгата със съдействието и на двамата. Успех и занапред!

    Коментар от Мирослав, 17 г. | юни 9, 2008 | Отговор


Вашият коментар