Ангел Грънчаров: моят видео-блог

Истината ни прави свободни

Ето и за вас интервюто на Виктор Суворов „В гостях у Дмитрия Гордона“, гледайте го, ще научите много интересни неща, заслужава си да го видите!

Да, много и то важни неща ще научите ако гледате това забележително интервю!

Ето нещичко, което ме впечатли:

Древные китайцы говори, что правилно назвать означает правильно понять. Если мы что-то неправильно называем, то это означает, что неправильно понимаем.

Това пак са думи на В.Суворов. Ние, българите, също използваме куп спорни наименования, примерно прословутите „турско робство“ или „руските братя-освободители“, като това второто някои нашенски кратуни го употребяват и за събитията от септември 1944 г. Правете си сметка какво означава това, че употребяваме за интерпретиране на собствената си история предимно думи и изрази, които са твърде спорни?

Ами по отношение на това как наричаме нещата, свързани с нашия съвременен живот, личен и обществен, български? Примерно Б.Борисов у нас се представя за „десен“, с думата „реформа“ какво наричаме, самоопределяме се като „демокрация“ и прочие, и так далее, има много такива думички, които са се наложили без да сме ги осмислили достатъчно, без да сме разбрали същината на нещата, които наименуваме по един или друг начин… замислете се малко над тия неща, ако обичате…

И още нещо:

Виктор Суворов (в интервюто си при Гордон) казва между другото и този щрих: в Русия преди наричали жените с леко поведение (по нашенски казано курвите) значи в Русия тия жени ги наричали „путани“. Да, обаче откакто в Русия се установи властта на Путин народът постепенно се самоцензурира и вече не ги нарича така – именно заради близостта на думите „Путин“ и „путани“, заради общия им корен… представяте ли си?! Ами ако у нас дойде нов оправяч, в чието име или фамилия да има нещо, което звуково да наподобява думата „курва“, нима и ний ще се откажем от тази толкова изразителна дума?!

И още нещо, което ме впечатли:

Ако една нация има 10% мислещи хора, ако в една нация има 1000 умни човека, то ние за тази нация можем да бъдем спокойни…

И още:

Върви из гората звяр, страшен звяр и със своята… пикня бележи, нали, бележи своята територия, „Това е мое, това е моя територия!“, нали така? Съветската армия дойде в Европа и със своята пикня тя също бележи, поставя своите монументи, казва „Ето това е наше!“, съгласи се че е така? Ето, в София ние с танковете дойдохме и… „стоит над горою Альоша, в Болгарии русский солдат“. Аз за това ще ти разкажа, аз пътувах в Пловдив заради това, с кмета на Пловдив, той ме закара и аз там реч… почакай… ох, те бележеха… В Берлин стои войник с момиче, в Трептов парк, с момиче, да, когато изнасилваха цяла Германия, и той, войникът, стои с момиче на ръце… това е единственото неизнасилено момиче (Гордон)… а аз не зная, разбираш ли, те навсякъде ги поставяха тези маркирания (на територията, която смятаха за своя), и как те към това се отнасят? В Рига, според мен, или в Талин решиха да премахнат паметника, а в Москва по същото това време паметника на летците, истинските, които са погребани, идва значи екватор, изгребва паметника им, и нищо… да, това са техните белези! … И ги поставят навсякъде, където са стигнали, и погледни как към това се отнасят: „Ти не пипай! Това е наш маркер! Този белег мръсният звяр го е поставил!“ Та така… за какво друго говорехме?

– За декомунизацията, която провеждаме…

– Да, декомунизацията, това е правилно, тия белези (маркирания) ги премахваме, и иначе не може! Там, където те са махнати, там започва нормален живот, там, където те са останали, там никога нормален живот няма да има…

Освен това аз, Ангел Грънчаров, се чувствам длъжен отново да ви напомня, че нашият български Картаген е крайно време да бъде разрушен…

Търсете по книжарниците книгата на философа Ангел Грънчаров ЕРОТИКА И СВОБОДА (с подзаглавие Практическа психология на пола, секса и любовта), 8.00 лв., изд. ИЗТОК-ЗАПАД, 2007 г., разм. 20/14 см., мека подвързия, ISBN 978-954-321-332-0, 168 стр. Една книга, създадена с цел да облекчи разбирането от младите хора на най-значими за живота проблеми, по които сме длъжни да имаме цялата достижима яснота. Всеки трябва да достигне до своята лична истина, без която трудно се живее, без която животът ни се превръща в абсурд. Книгата ЕРОТИКА И СВОБОДА е написана за тия, които живеят с духа на новото, на завърналия се при себе си човешки живот и на свободата.

юли 13, 2016 - Posted by | История | , , , , , , , , , , ,

22 коментара »

  1. Терминът „турско робство“ е въведен от Христо Ботев, Васил Левски, Захарий Стоянов, Георги Раковски, Хаджи Димитър, Стефан Караджа, Любен Каравелов, Иван Вазов.

    Еми да, те са спорни.

    Както пише Ботев в една статия „Да, сега кого набиват на кол…“ и т.н. Имало е „демокрация“.

    Значи според вас въпросните личности са просто „разбойници“ и „терористи“, така ли да го разбираме?

    Знаете ли какво е писал Захарий Стоянов за руската империя?

    Да – осъждал я е най-брутално.

    Прочетете обаче какво е писал и за ШОПИТЕ като вас, които са предавали бегълци от Панагюрското въстание и от Ботевата чета, и които са оставили Ботев да бъде обесен.

    Априлското въстание, оказва се, не е било „българско“. Било е Панагюрско (така го нарича Османската власт). А градът и местността, които стават столица, всъщност са били едни от най-безродните места, където са виреели предатели и слуги на империята.

    Аферим, ефенди! Аллах да ви поживи, голям гюндюлик да ви даде, ага серсем!

    Другият ми коментар, по основната тема, е прекалено дълъг и явно ще трябва да излезе във второто издание на книгата ми за „Митът на демокрацията“.

    Коментар от Todor Arnaudov | юли 17, 2016 | Отговор

    • *Левски да бъде обесен.

      Коментар от Todor Arnaudov | юли 17, 2016 | Отговор

    • „Панагюрско“ и още „Тракийско“

      Коментар от Todor Arnaudov | юли 17, 2016 | Отговор

    • А за „Цивилизованите страни“ от Европа Захарий използва израза „Европейски башибозук“, а Георги Бенковски се споменава да говори, че те ~“убиват с бели ръкавици“.

      Който знае историята на света ще се съгласи, че „европейците“ са много по-жестоки от Турците. Казват, само в Белгия по времето на Леополд (след Априлското въстание), са измрели около 10 милиона конгоанци. Само в белгийско Конго.

      Та в този смисъл наистина турците са били по-човечни от европейците.

      Но не ви виждам да осъждате жестокостите на европейците, вие им лижете топ**те, а те са имали фактически колонии до 60-те, че до 70-те години на 20-ти век, на практика имат и до днес.

      Коментар от Todor Arnaudov | юли 17, 2016 | Отговор

  2. По основната тема:

    Така е, който завладява, слага своите маркери. А защо завладяват, питате ли? Кой кани Червената армия в България и в Източна Европа? Защо САЩ въоръжи лошата съветска армия? По-добре немците да бяха победили, тогава. Ако САЩ не беше помогнал на Англия през Първата световна война, ние щяхме да сме на страната на победителите през 1918 г.

    Можехме да сме обединена България, да имаме излаз на Бяло море. Немците щяха да са наши братя. Можеше да няма комунизъм.

    САЩ ни вкарва в това блато и през 1917-1919, и през 1940-те, заедно с Англия и Франция – които сега са и „първи приятели“. :))) В Англия, САЩ и другаде изтича нашия народ – като „самоволен“ еничарски икономически корпус.

    Защо нямате достатъчно дълга памет?

    Ами другата нишка на историята – ако БЗНС беше оставено да се развива, а не беше изклано от другаите на „добрия мъдър цар“ на „добрата монархия“ – която тъкмо е съсипала нацията си.

    Тогава пак нямаше да има „Народен съд“. БЗНС не са били комунисти, те са дребнобуржоазна партия, която подкрепя частната инициатива, НО ограничава най-големите пиявици, които ПОТИСКАТ инициативата на останалите.

    Те одържавяват само огромните земи, раздават земя на бежанците и т.н.

    И недейте да говорете за договора Моллотов-Рибентроп – най-евтината дъвка в устите на недоучилите кресльовци.

    Полша, както и прибалтийските страни, са били руска територия до 1919 г., те са си я мислели за част от Русия. Това положение не е дело на съветска Русия, а на владенията на царска Русия.

    А от другата страна, западна Полша са били вековна немска територия, този път населена с немци.

    Имануел Кант е живял в Калиниград – сега в Русия. Това е било Германия.

    Не че поделянето на Полша е „хубаво“, всяка война е зло.

    Къде бяха Англия и Франция обаче да защитават полския народ през 18-ти и 19-ти век (и не само, и през септември 1939 г. – изчакаха да я сринат).

    Как къде – били са в Америка, Африка, Азия, Австралия и т.н., там да „защитават“ местните народи и да ги „освобождават“. :))

    Какво ще кажете за маркерите на Американската армия в Западна Европа – като забраната/потискането на работническите партии във Франция и Италия (много силни по онова време) или безбройните военни бази в Германия – до днес, или всичките бизнес-зависимости, чрез които Европа постига своя просперитет – лесно е като в страната ти не е паднала една бомба, а ти си пуснал ДВЕ атомни и си участвал в разрушаването на Европа, да дойдеш да я възстановяваш.

    А османските маркери, или маркерите на всички западноевропейски държави в целия свят. Испанския, португалския, френския, английския, холандския езици – говорени в Америка, Африка, Австралия, Индокитай и т.н. – те всички са маркери на империите, тъпкали народите чрез „човечната“ си система „капитализъм“. Всички „латински“ езици са маркери на една друга „човечна“ (уродска) империя – римската, която Западна олигофренска пропаганда възпява в тъпоглавия си канал „History Channel“. Казват, че великият главорез Цезар Педеразоглави бил избил милион или няколко милиона? гали, докато ги „цивилизовал“. А самите „гали“ са толкова прости, че имат народен герой, участник в римската армия – според „народната“ им комиксово-телевизионна поп-култура.

    Всички поробени от римляните народи говорят подобия на езика на своя колонизатор, който ги е клал и поробвал.

    Коментар от Todor Arnaudov | юли 17, 2016 | Отговор

  3. Ние си запазихме езика и след турците, и след руснаците.

    По време на „руското робство“, господин манипулаторе, нямаше на всяка фланелка на децата руски надписи, имената на институциите и пр. не бяха на руски (а езиците са сродни и някои руски думи са старобългарски).

    Сега трудно ще видите един надпис, който да не е на английски. Децата говорят на английски от преди детската градина, кокетничат и си мислят, че българския е „низш“ език (а от езиковедска гледна точка е обратното). Преди 10-15 години имаше брожения да се мине на латиница, а в Интернет хиляди дебили разправяха, че „компютрите говорели на английски“.

    Какво ще кажете за всичките билборди по улиците, за стърчащите „паметници“ на марките на хипермаркети, загрозяващи всеки квартал?

    Те не са ли маркери?

    И къде го виждате този „свободен пазар“, г-не.

    Американската икономика се движи от ДЪРЖАВНИЯ сектор – Военна индустрия, грантове за DARPA – за авангардни изследвания, – които впоследствие се вливат в частния сектор.

    Американските тайни служби/Пентагона се броят за един от най-големите работодатели в света.

    Учете икономика – „свободният пазар“ на Източно-индийската компания, за която пише „идеологът на капитализма“ (ЛЪЖА – анализатор и критик) Адам Смит.

    Ама знаем – за вашия тип личности, онези робите, черните, долните, „мързеливите“ са втора-трета-четвърта ръка хора.

    Цитирате Маркс и неговите „глупости“ за частната собственост – съгласни сме, че „пълното равенство“ не звучи „приемливо“ – Маркс отрича уравнителния комунизъм, както знаете, това е пропагандна идиотия от американските филми.

    Само че вие (с малка буква) сте съгласни да идват мошеници от целия свят и земите на вашите предци да стават техни, защото те са „по-предприемчиви“.

    Вие сте съгласен да сте техен слуга. :)))

    Какъв сте вие, господине?

    През 1840-те когато Маркс и Енгелс стават марксисти дори в най-богатата страна Англия е имало… знаете ли какво?

    ПЪЛНО НЕРАВЕНСТВО

    Едните са пълни господари, а тези, които работят – пълни нищожества, тъпкани и драни като говеда.

    Какво се е правило с робите – жална им майка.

    Дори АНТИ-СОЦИАЛИСТИТЕ като Артур Шопенхауер проклинат и осъждат „човечното“ общество на Англия и САЩ. Чели ли сте „Парерга и Паралипомена“ и другите му творби???

    Чели сте ги, нали сте професионален философ?

    „Цялото човечество да тръгне на кръстоносен поход срещу робовладелските северноамерикански щати, защото те са срамно петно за цялото човечество“ ~ Шопенхауер.

    Пак според него – англичаните са най-долната нация, англиканските попове затъпяват децата от най-ранна възраст и им внушават тъпоглав фанатизъм. Англиканските попове са членове на английското ДС, също така.

    Англия, и бащите на модерния и индустриалния капитализъм със „свободен пазар“ (монополи като Източноиндийската компания, олигополи/картели, манипулация на пазара, завладяване на пазари с военна сила). Защо започна Първата световна война, Опиумната война, войните за нефт в Близкия изток на ЧЪРЧИЛ и на император Буш I и сина му Буш II Слабоумний?

    Заради „свободния пазар ли“ ли света се владее от няколко (казват, „Седем сестри“) нефтени компании, които са като „независими държави“, а американската и други армии започват войни със стотици хиляди или милиони преки и непреки жертви, за да им осигурят изгодни концесии.

    Това ли е човешка система, господине?

    Коментар от Todor Arnaudov | юли 17, 2016 | Отговор

  4. Интересно е обаче, че сте допуснал да… дегенерирате до пълен комунизъм!🙂 Много упадъчна идеология Ви е овладяла – само това искам да отбележа. Вече самите комунисти не вярват на комунистическите догми. Язък за Вас… изглеждахте ми умен човек, а да допуснете да се овладеете от толкова нездрава идеология и пропаганда!

    Коментар от Ангел Грънчаров | юли 19, 2016 | Отговор

    • Грънаров, аз не съм комунист. :)) Още повече „ПЪЛЕН комунист“ – това какво значи?🙂 Поне да бяхте прочели книгиТЕ и статиите ми, да видите също от кои мислители и автори имам влияние и т.н., да видите кое осъждам, кое подкрепям и т.н.

      Ама сигурно хонорарът ви не стига, за да четете.

      И къде видяхте „догми“ по-горе.

      Вашето са догми – типично за посредствените хора.

      Още на 18 години ви направих за смях философски и с познанията си. :))) Още ли си вярвате, че имате някаква „теоретична“ и каквато и да е правота или положение над мен – ако едно дете беше колосално по-силно от вас и с факти, и с логика, и с риторика, и с познания, 14 години по-късно интелектуалната пропаст помежду ни ще да е станала като от Земята до Марс.

      Освен „комунизъм“ и „капитализъм“, има и други учения, като анархо-синдикализъм, има и междинни положения, има и коренно различни неща като „трансхуманизъм“, което пак не е „едно нещо“, защото зависи кой точно, кога и къде го прилага. Аз не съм комунист, каквото и да значи това.

      Ще цитрам един от жалките ви опити някога, за спомен – че вие по-добре разбирате изкуството от мен, че аз съм се бил „опитвал“ нещо си, „защото сте били минали курс по философия на изкуствата“. :)))

      А какво сте нарисували, написали, изтанцували, изиграли творческо? :)))

      Вие сте посредствен философ-доктринер, аз съм универсален творец и изследовател, търсач на истината и обективността.

      Типично за „бившите комунисти“ и всякакви „помияри“, които се нагласят с онзи, който е на власт, е че веднага обръщат страницата и стават най-дивите анти-комунисти, отричащи абсолютно всичко. Такива са били и много от „комунистите“.

      А истината е, че те са просто слуги, съответно – точно те обичат ТИРАНИЯТА на своя господар.

      Поздрав за вашата „демокрация“, за „догмите“ на комунизма.

      (В превод означава – СССР, ЕС и САЩ са тиранични държави, ако не схващате, г-н тиранослуга)

      Това е илюстрация на начина, по който САЩ става най-великата „демокрация“:

      И един друг начин:

      Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016 | Отговор

    • Грънчаров, не съм „комунист“, каквото и да значи това, както е обяснено в книгата ми за цялата демагогия по въпроса. Затова се пишат книги и статии, изчерпателни и задълбочени. Няма догми, има разсъждения и доказателства и намиране на противоречия и демагогии.

      „Упадъчна идеология“ – това е комунистическо („идеологическо“) клише, със сменена дума, не сте си забравили навиците.

      Е, да, същото са говорили и от другата страна – за всяка господстваща ТИРАНИЧНА идеология, всичко друго е „упадъчно“, „зло“, „ерес“, „варварско“ и т.н., като за най-посредствената част от доктринерите на идеологията не са нужни никакви аргументи.

      Твърденията са достатъчни за догматиците като вас, с психопатологична самоувереност.

      Първо „езичниците“ горят и дават на лъвовете неверниците християни. После християните, „проповядващи любов и свобода“, щом взимат властта, дават на лъвовете и горят на клади другите „неверници“, отиват да трепят третите „неверници“, те им отвръщат и т.н.

      Опа, властта ги прави еднакво „справедливи“. :))

      Едни тирани побеждават други тирани и им налагат своята тирания. Лошите комунисти побеждават лошите царисти и монархисти и лошите „интервенисти“. „Добрата“ „демокрация“ побеждава „лошите държави“ и въдворява хаос, концесии и граждански войни и т.н.

      „Изглеждахте ми умен човек“

      Не ставайте смешен, „поласкан“ съм, казано от устата на един треторазреден философ и тирано-служител представящ се за борец за „свобода“, какъв висок комплимент!🙂

      И тогава бяхте жалък, когато 18-годишен ви направих за смях и философски, и методически, и с познанията си, с всичко. :))

      И тогава нямахте нищо против християнските кланета и християнската тирания, която обаче утвърждавала „свободата“ (не и на държавническо ниво, и само за някои, както казваха от една поп-група).

      Сега сте същият – за вас кланетата над „диваците“ не са кланета. Тормозът и ограничението на нечия свобода не е „несвобода“ и т.н.

      Особено смешен бяхте, когато се правехте на важен с това, че сте били завършили специализация по философия на изкуствата, а аз „съм се опитвал…“. :))))))

      А за „анти-хуманността“ – благодаря ви, сега открито заявявате, че според вас колониализмът е хуманен, робството е „хуманно“, „не е имало турско робство“, вие смятате българските революционери за разбойници и терористи и т.н. и т.н.

      Не че е изненада де, вашата нравствена „дегенерация“ и търпимост към несъвместими противоречия е известна на света – изглежда още не сте забравили всички трикове на „догмите“ на диалектиката. :)))

      Друго типично за доктринерите – да поучават, без да могат да отвърнат и ЕДИН РЕД с аргументи.

      Доктринерите, за разлика от творците, са теоретически безпомощни развалени грамофони.

      Поздрав с няколко японско-виетнамско-иракско-„свободно-демократични“ „догми“, за световната тирания.

      Това значи, че СССР, ЕС и САЩ са тиранични държави от сходна по същество порода:

      Американската „демокрация“ и „свобода“ след 60-те години:

      „Демокрацията“ след 1940-те, наложена в Япония, Корея и в Европа:

      Така „най-човечната“ система налага мир – PAX DEMOCRATIUS.

      Както са го правили в „демократичен“ Рим.

      Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016 | Отговор

    • Грънчаров, не съм „комунист“, каквото и да значи това, както е обяснено в книгата ми за цялата демагогия по въпроса. Затова се пишат книги и статии, изчерпателни и задълбочени. Няма догми, има разсъждения и доказателства и намиране на противоречия и демагогии.

      „Упадъчна идеология“ – това е комунистическо („идеологическо“) клише, със сменена дума, не сте си забравили навиците.

      Е, да, същото са говорили и от другата страна – за всяка господстваща ТИРАНИЧНА идеология, всичко друго е „упадъчно“, „зло“, „ерес“, „варварско“ и т.н., като за най-посредствената част от доктринерите на идеологията не са нужни никакви аргументи.

      Твърденията са достатъчни за догматиците като вас, с психопатологична самоувереност.

      Първо „езичниците“ горят и дават на лъвовете неверниците християни. После християните, „проповядващи любов и свобода“, щом взимат властта, дават на лъвовете и горят на клади другите „неверници“, отиват да трепят третите „неверници“, те им отвръщат и т.н.

      Опа, властта ги прави еднакво „справедливи“. :))

      Едни тирани побеждават други тирани и им налагат своята тирания. Лошите комунисти побеждават лошите царисти и монархисти и лошите „интервенисти“. „Добрата“ „демокрация“ побеждава „лошите държави“ и въдворява хаос, концесии и граждански войни и т.н.

      „Изглеждахте ми умен човек“

      Не ставайте смешен, „поласкан“ съм, казано от устата на един треторазреден философ и тирано-служител представящ се за борец за „свобода“, какъв висок комплимент!🙂

      И тогава бяхте жалък, когато 18-годишен ви направих за смях и философски, и методически, и с познанията си, с всичко. :))

      И тогава нямахте нищо против християнските кланета и християнската тирания, която обаче утвърждавала „свободата“ (не и на държавническо ниво, и само за някои, както казваха от една поп-група).

      Сега сте същият – за вас кланетата над „диваците“ не са кланета. Тормозът и ограничението на нечия свобода не е „несвобода“ и т.н.

      Особено смешен бяхте, когато се правехте на важен с това, че сте били завършили специализация по философия на изкуствата, а аз „съм се опитвал…“. :))))))

      Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016 | Отговор

      • А за „анти-хуманността“ – благодаря ви, сега открито заявявате, че според вас колониализмът е хуманен, робството е „хуманно“, „не е имало турско робство“, вие смятате българските революционери за разбойници и терористи и т.н. и т.н.

        Не че е изненада де, вашата нравствена „дегенерация“ и търпимост към несъвместими противоречия е известна на света – изглежда още не сте забравили всички трикове на „догмите“ на диалектиката. :)))

        Друго типично за доктринерите – да поучават, без да могат да отвърнат и ЕДИН РЕД с аргументи.

        Доктринерите, за разлика от творците, са теоретически безпомощни развалени грамофони.

        Поздрав с няколко японско-виетнамско-иракско-„свободно-демократични“ „догми“, за световната тирания.

        Това значи, че СССР, ЕС и САЩ са тиранични държави от сходна по същество порода:

        Американската „демокрация“ и „свобода“ след 60-те години:

        „Демокрацията“ след 1940-те, наложена в Япония, Корея и в Европа:

        Така „най-човечната“ система налага мир – PAX DEMOCRATIUS.

        Както са го правили в „демократичен“ Рим.

        Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016

      • А за „анти-хуманността“ – благодаря ви, сега открито заявявате, че според вас колониализмът е хуманен, робството е „хуманно“, „не е имало турско робство“, вие смятате българските революционери за разбойници и терористи и т.н. и т.н.

        Не че е изненада де, вашата нравствена „дегенерация“ и търпимост към несъвместими противоречия е известна на света – изглежда още не сте забравили всички трикове на „догмите“ на диалектиката. :)))

        Друго типично за доктринерите – да поучават, без да могат да отвърнат и ЕДИН РЕД с аргументи.

        Доктринерите, за разлика от творците, са теоретически безпомощни развалени грамофони.

        Поздрав с няколко японско-виетнамско-иракско-„свободно-демократични“ „догми“, за световната тирания.

        Това значи, че СССР, ЕС и САЩ са тиранични държави („обществени структури“) от сходна по същество порода:

        Американската „демокрация“ и „свобода“ след 60-те години:

        „Демокрацията“ след 1940-те, наложена в Япония, Корея и в Европа:

        Така „най-човечната“ система налага мир – PAX DEMOCRATIUS.

        Както са го правили в „демократичен“ Рим.

        Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016

  5. Да, капитализмът е най-човечната икономическа и обществена система, която човекът, животът и историята са сътворили… помислете повече и сам можете да се убедите в това. Стига преди това обаче да успеете да освободите съзнанието си от толкова натрапчивите догми на комунизма. Това не е лесно, предполагам. Изобщо не е лесно човек да робува на толкова антихуманни догми. Представям си каква трагедия е това…

    Коментар от Ангел Грънчаров | юли 19, 2016 | Отговор

  6. Апропо, аз не съм никакъв шоп, това пък откъде Ви хрумна?🙂

    Коментар от Ангел Грънчаров | юли 19, 2016 | Отговор

  7. И нещичко все пак да Ви попитам: Вие твърдите, че сте написал книга със заглавие „Митовете на демокрацията“ и дори че пишете сега втори неин том; за Вас, излиза, демокрацията е мит, сиреч, лъжа. Значи ли това, че Вие сте поклонник на тиранията? Щото комунизмът по идея е тирания на комуната над индивида. Поклонниците на комунизма са поклонници на тиранията – даже и да не съзнават това, комунизмът неумолимо води до тирания, и то тотална тирания: сталиновият тип комунизъм е истинският тип комунизъм, Сталин е успял да ни покаже истинското, неукрасено с никакви гримове и пределно уродливо лице на автентичния комунизъм. Та значи Вие сте поклонник на комунизма, логично от това следва, че сте враг на демокрацията и също така сте привърженик на тиранията, на диктатурата. Моля Ви, недейте в отговора си да употребявате думата „свобода“, в устата на комунистите тази дума е ужасна и отвратителна гавра…

    Коментар от Ангел Грънчаров | юли 19, 2016 | Отговор

    • „Комуната“ и преди комунизма и по време на капитализма е тиранин над индвидиа, толкова ли сте повърхностен да не го схванете.

      Заменете „комуната“ със „системата“, „държавата“, „строя“, „организацията“, „КОРПОРАЦИЯТА“, „началникът“, „учителят“, „свещеникът“, „висшестоящият“, „господарят“, „ВСЕЛЕНАТА/ПРИРОДАТА“ и т.н.

      Четете и Шпенглер.

      Американските идеолози на „демокрацията“ като Уолтър Липман го наричат „Manifacture of consent“ – производство/фабрикуване на съгласие – пропаганда и PR през медиите, без явно физическо насилие.

      Извършва се чрез средствата на пропагандата – и преди тях се е извършвало от всички религии. Не само комунистите имат пропаганда, нали знаете. :))))

      Църквата е ранна форма на „телевизия“ – разпространява установената идеология и какво всеки трябва да прави или не прави и там открай време работят „агенти на ДС“ – в Англия дори са най-висши членове на парламента, в Османската империя гръцките свещеници са били агенти на султана и са им помагали „христовите войни“ срещу комитите в Македония – „борещи се за тирания“, по вашата интерпретация. :)))

      „Комунисти“ (от сталинов тип), капиталисти (от англо-американски тип) – все са тирани, завзели военната, полицейската, информационната власт, и стремящи се да потискат хората, да ги карат да мислят и правят „каквото трябва“ и да задържат властта.

      Властта обикновено се завзема с военна сила и насилие – защото предишните власт-имащи са я завзели и я удържат по този начин.

      Едни в едни условия си пазят властта по един начин, другите в много отношения го правят по СЪЩИЯ начин, в други отношения – по малко по-различен начин (различни култури, не само „идеологии“) и т.н.

      Ама и това май излиза отвъд вашата компетенция.

      Всички „доброволно“ пият една марка газирани напитки („защото искат“ :)))) – набиват им всекидневно отвсякъде реклами, и я има навсякъде), гледат едни и същи предавания по телевизията, ходят като зомбите на армии на едни и същи мачове, скандират едни и същи неща, избират по един и същи начин (като ги учат едно и също и им дават едни и същи възможности).

      А много различни марки стоки се произвеждат всъщност от един и същи производител с различен етикет.

      Всички се увличат по едни и същи (определен набор в момента) моди – играят на тази или онази игра, почитат този или онзи певец, актьор и т.н.

      Това също е „власт на комуната“ над „индивида“, ама по-изпростелите и ограничени „индивиди“ са така промити, че са накарани да вярват, че те избират сами, че са „уникални“ (като правят това, което всички останали), че са „специални“ (као спечелят една от 100000 чаши с марката на еди-кой си) и т.н.

      И т.н.

      Е, да, забравих, че вие сте и „идеалист“ от онези, които губят връзка с реалността и си мислят, че могат да съществуват независимо от всичко останало, и че „свободната воля“ не е свързана с волите на останалите.

      Ако беше така, нямаше да има нужда от икономически и всякакви идеологии, защото всеки щеше да прави каквото си иска, без да пречи на останалите.

      Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016 | Отговор

  8. Престанете с манипулациите, вие сте бившия комунист, учил в СССР, а не аз. Т.е. вие сте бил явно „двоен агент“. Да цитирам пак Захарий – честа съдба на шпионите е, че накрая полудяват.

    Аз не съм комунист, бе, манипулатор бездоводен, лепяч на неточни и неправилни етикети и клишета, и с това започвам и книгата, която се казва „МИТЪТ за демокрацията“, а не „митовете“.

    Противник съм на разбойничествата както на т.нар. „комунисти“, както и на разбойничествата и на т.нар. „капиталисти“.

    Отворете и четете, там е разгледана политическата система на много страни, които твърдят, че са „демокрации“ (вкл. България – и до 1944 г., и след това).

    Всички са „демократични“. :)))

    Това е дума-курва, както е сега и „комунизъм“ и „капитализъм“ – защото и вторият не е „един“. Немците са капиталисти, но донякъде и са „построили комунизма“. Същото важи и за Швеция, Дания, Франция.

    Обратното на „демокрация“ не е „тирания“ или „комунизъм“, както се опитват да внушат, и няма само „обратно“, има „друго“. Нито „демокрацията“ означава „свобода“, която сама по себе си е дума-локум.

    Свобода за кого и при какви условия?

    И какво е „свобода“.

    Кажете че демокрацията, измислена от добрите и мъдри гърци за селища от няколко хиляди души, е свобода за робите им, или пък на английските роби в Англия и извън Англия, или на американските и т.н.

    И „комунистите“ твърдят, че създават „демократична държава“, щото „демос“ значи „народ“, а демокрация значи „власт на мнозинството“. Да, „те лъжат“ – а сегашните са честни, почтени и не лъжат.

    Къде е тая „власт на мнозинството“.

    Мнозинството, обикновените хора, искат ли децата им да емигрират, да не могат да си гледат децата, възрастните да мизерстват, културата и националността им да западат и т.н.

    Изказвате само клишета, тези, използвате думи без да ги дефинирате (какво е „демокрация“? – но го свържете с РЕАЛНОСТТА и докажете че е „свобода“) и не отговарят по същество, защото няма какво да кажат.

    Гърция са пример за демокрация – изборност и т.н., което НЕ Е равно на „свобода“. Атина е империя с колонии, ходи наляво-надясно и раздава правосъдие (чели ли сте „Тукидид“?), когато РОБИТЕ въстават – се съюзава с иначе „враговете“ си спартанци (които са „комунисти“!!!! :)) но като тях робовладелци) да избие въстаниците.

    Въстаналите роби се борят за „тирания“, нали, не за свобода? :)))

    Същото се случва в Европейската история – Жакерията, въстават разни работници по време на Стогодишната война. „Воюващите“ „демократични“ Англия и Франция се съюзяват да избият обикновените хора, борещи се за „тирания“. :)))

    Същото се случва и през 19-ти век през 1848 г. – „мързеливците“ въстават, после Френската комуна и т.н.

    „Демократите“, „свободолюбците“ са десет или сто пъти по-жестоки отколкото турците в България.

    И Захарий Стоянов го казва, с всичките си причини да мрази последните.

    ВИЕ сте привърженик на диктатурата – знам го от ваши ученици. А когато сте яли кюфтета не сте ревал.

    Христо Ботев, г-н Грънчаров, е бил „комунист“ – и е умрял с песен за свободата от всяка тирания.

    Вие сте горд да бъдете слуга и смятате, че всички хора са длъжни да бъдат слуги, защото „така е справедливо икономически“.

    Впрочем – не сте определили и „справдливо“. И „честно“.

    А с неизказаното допускане „справедливо [за всички]“ вие СТЕ комунист, защото твърдите, че има един общ морал, общи закони за всички.

    Четете Ницше или Шпенглер или който и да е учебник по право (ама не на колеги манипулатори), или вижте как е в оригиналите на „демократичните“ общества, дори и днес.

    Няма едни ценности, особено в „демократични“ (думата-курва, виж по-горе) общества.

    Има ценности и нрави на роби/подчинени, и ценности и нрави на господари.

    Двете групи са несъвместими.

    Господарите учат робите, че е ценно да служиш и да се подчиняваш, да не убиваш, да не прелюбодействаш, докато за тях самите това са най-големите добродетели, защото чрез тях и чрез разликата между техния и чуждия „морал“ те налагат и поддържат своята власт над по-слабите.

    Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016 | Отговор

  9. Иначе под „демокрация“ наистина някои повърхностни мислители, които не могат добре да учленят посланията, разбират свобода на (личната) мисъл, изразяване, убеждения и т.н.

    Това не е „демокрация“, а е именно „СВОБОДА НА МИСЪЛТА, ИЗРАЗЯВАНЕТО, …“ и т.н.

    Аз естествено съм „за“ тази свобода и съм противник на онзи „комунизъм“, който потиска всеки глас и т.н.

    Аз съм и „За“ свободната инициатива.

    Но вие сте „против“, защото не казвате дума за световните монополи, за корупцията, за рекламите които заблуждават и манипулират, за големите масмедии и собственост на кого са и на кого могат да бъдат.

    И сега живеем в „комунизъм“, само че партийните секретари не са в Политбюро, а са собственици на определени предприятия, активи и т.н.

    Или както се изразяват някои американски дисиденти още от 40-те, САЩ е „СОЦИАЛИЗЪМ за богатите и капитализъм за бедните“.

    Също така ЕС, или т.нар. Съюз на Европейските Капиталистически и Империалистически Страни, по същество е западноевропейската версия на СССР.

    Идеолозите на ЕС имат сходни идеи с такива на Кауцки и Троцки. За Барозу анализатори твърдят, че е Троцкист.

    Бюрократичната номенклатура в СЕКС е все по-чужда на хората, подобно на съветската, преразпределя ресурси и пазари с командно-планов механизъм – нарича се „рамкови програми“ и т.н.

    И тук има преследване срещу мисълта, нарича се „Политическа коректност“, срещу нея се борят и бивши СЪВЕТСКИ дисиденти и т.н.

    Защо не се борите срещу тази ТИРАНИЯ?

    Или пак ще се окаже, че теоретичното ви ниво не е достатъчно за да водите подобни дискусии, не стигате до там.

    Тезата ви е „аз съм от добрите, вие сте от лошите“.

    Няма аргументи, няма доказателства, няма разсъждение.

    Само твърдения, „безспорни“ клишета и неверни обвинения срещу противника.

    Жалък сте.

    Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016 | Отговор

  10. В заключение – капитализмът, също както комунизмът, на ТЕОРИЯ и формули, които са „красиви“ извън реалността.

    Свободна инициатива, свободна конкуренция – хубаво щеше да бъде, ако работеше, ако хората не бяха притиснати до стената финансово и не ги манипулираха с пропагандата, ако нямаше разорение и фалити и убийствена конкуренция и страх, ако нямаше военни и войни, ако нямаше робство, ако нямаше безкрайна алчност, ако хората на високи постове не губеха връзка с реалността (и капиталисти, и комунисти) и не започваха да си играят с човешките същества като с инструменти и т.н.

    Реалността не е чисто икономическа, хората не са просто „икономически агенти“, а прекалено многото ВЛАСТ, дадена в нечии ръце, обикновено го превръща волю или невиолю в тиранин, „диктатор“ и насилник, защото иначе другите тирани наоколо ще го завладеят, или защото властта води до самозабрава.

    Янис Варуфакис и Ноам Чомски обясняват в беседа лицемерието на т.нар. нови „неолиберали“, които нито са нови, нито са либерали, а някои от икономическите им мерки спрямо Гърция и Мексико (договорът NAFTA) всъщност са равнозначни на Съветската командна икономика, само дето „съветска република“ сега е Мексико, на САЩ. Други нови „съветски“ републики са членовете на Тихоокеанското сътрудничество.

    Тези анализатори КРИТИКУВАТ съветската система, значи и „комунизмът“. Те са „за“ свободна инициатива – която „неолибералите“ всъщност потискат и на която пречат.

    Намерете някой да ви превежда, ако не сте научили Lingua Franca-та на „свободата“.😉

    Economic Collapse – Brexit – Euro collapse – America 2016 – Financial Crisis – Noam Chomsky

    Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016 | Отговор

  11. Чудесна актуална илюстрация за безбройните лица на „демокрацията“, „свободата“ и „човешките права“.

    Уважаемият президент на демократична република Турция, г-н Ердоган се изказва по въпроса:

    http://nova.bg/news/view/2016/07/21/154088/%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D1%8A%D0%BD%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%BE-%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D1%82%D1%83%D1%80%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D1%81%D0%BF%D0%B0%D0%B7%D0%B2%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D0%BD%D0%B0-%D1%87%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BA%D0%B0/

    „НОВА“ :

    „…В извънредно изявление Реджеп Ердоган защити решението си за извънредно положение и заяви, че то не противоречи на конституцията и на демокрацията.

    „Целта на обявеното извънредно положение е да вземем най-ефикасните мерки за премахване на терористичната заплаха възможно най-скоро. Това решение по никакъв начин не е срещу демокрацията, закона и свободите, а напротив – целта му е да засили и защити тези ценности”, заяви Ердоган….“

    Той е демократ! Както султанът-баща е бил добър с раята, президентът баща е добър с американските граждани, Сталин е бил обичан от народа, Хитлер е водил народът демократично и утвърждавал демократичните ценности, английската наследствена аристокрация и олигархия е „демократична“ (т.е. „народна“) и управлява „за благото на народа“, както г-н Грънчаров е „демократ“ (олигархо-апологет) и се бори за „свободата“ (на олигархията и на абстрактни несъществуващи индивиди) и т.н.

    Коментар от Todor Arnaudov | юли 23, 2016 | Отговор

    • Изложихте се много, за жалост едва ли някога изобщо ще успеете да осъзнаете колко много се изложихте. Показахте се като човек с твърде дребна душа, завистлив и злобен. Няма никакъв смисъл да Ви отговарям, всичко казано и написано от Вас пределно категорично Ви изобличава. Бъдете здрав! Жалко е, че нищичко не сте научил от философията. Щото тя предпазва личността от умствено и душевно деградиране и оскотяване… което, за жалост, Ви е сполетяло! Нагълтал сте се с всички най-упадъчни и плоски конспиративистки „теории“, всичките имащи кагебистки произход. Умственото Ви ниво е на пиещ евтина ракия кръчмарски дървен „философ“, горещ последовател на Сидеров и на АТАКА. Бог да Ви е на помощ!

      Коментар от Ангел Грънчаров | юли 28, 2016 | Отговор


Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: