Ангел Грънчаров: моят видео-блог

Истината ни прави свободни

Защо някои са така враждебни спрямо „обратните“?

Интересно е да се разбере защо някои хора са така враждебни спрямо „педалите“ – след като по принцип е личен избор на всеки какво ще прави в леглото. Защо някои така силно са се загрижили за интимния живот на други хора? Дали такава загриженост не е просто признание за това, че ситуацията със собствения сексуален живот не е съвсем благополучна? Защото сексуално удовлетвореният човек съвсем не се интересува от това какво правят другите в леглото. А именно показната, яростно демонстрирана враждебност спрямо различните издава една крещяща сексуална, пък и личностна непълноценност и неудовлетвореност…

Поставям тези въпроси неслучайно: у нас се шири неразбиране, злоба и остракизъм спрямо различните. Независимо в какво отношение са различни – сексуално, умствено, политическо, имуществено, морално или каквото и да било друго. Такава една ненавист спрямо различността по принцип свидетелства за вопиюща неадекватност както в масовото, така и в индивидуалното съзнание. Липсва съзнание и признание за най-елементарни неща. Най-напред това, че всеки има суверенното право да бъде какъвто сам е избрал. Различията помежду ни са съвсем естествени, включително и сексуалните.

Гей примерно не се става ей-така, по субективния каприз на този или онзи, а тук действат много фактори, огромната част от които не зависят от волята. Затова е безсмислено тия хора да бъдат съдени или охулвани, или пък подлагани на принудително „превъзпитание“. Просто трябва да приемем тяхната сексуалност като един от начините за получаване на удоволствие в секса, независимо от това колко странен, „неестествен“ и дори „парадоксален“ ни се вижда той лично на нас.

Иска се търпимост към различността: никой няма право да се меси или да дава съвети особено пък относно сексуалния живот на този или онзи. Защото подобни съвети никой първо не ги е искал, а и защото те не помагат. Особено пък защото нормалното е всеки да е загрижен преди всичко за собствената сексуалност, за своето лично удовлетворение в секса. А какво правят другите си е тяхна работа. Ето такива най-прости неща трябва да бъдат осъзнати и признати.

Казвам тия неща, понеже ако се допусне намеса на други хора в една от най-интимните сфери на живота, неизбежно скоро след това някои ще си внушат, че имат право да ни нареждат какви да бъдем и във всички останали сфери. Примерно ще започнат да ни учат и командват как следва правилно да мислим. Щом сега с пяна на устата говорят за „нормално“ и „ненормално“ в секса, утре ще започнат да налагат своята бедна представа за „нормалност“ и върху всичко друго, което им се стори че не е както им се иска. Ще започнат да ни принуждават и да живеем според унифицирани правила, а това означава да убият свободата, да я поставят в ситуация на немилост.

Е, разбира се, има хора, които признават правото на другите да бъдат каквито си искат, особено след като техният избор теб лично пряко не те засяга. Но дори и те казват, че силно се дразнели от това, че хомосексуалните имали едно предизвикателно и демонстративно поведение, което влизало в противоречие с „обществения морал“. Някои се страхуват да не би да дойде ден, в който мнозинството да започне да се срамува да показва своята „нормалност“. Чета такива глупави вопли: в днешно време стигнахме дотам момчетата да ги е срам да кажат че излизат с момиче! Срам ги било, защото щели да започнат да ги мислят за… „немодерни“. Наистина глупава работа: бъди какъвто си и остави и на другите да живеят както намират за добре – и тогава няма да се измъчваш от такива наистина прекалено глупави страсти…

А всъщност „обратните“ просто искат да защитят своето право да бъдат различни – и така да предразположат сексуалното мнозинство към крайно необходимия за обществото дебат за толерантността. В резултат на който да се прекрати жестоката сексуална дискриминация и ненавист, на която са подложени. Не са допустими откритите призиви за разправа с „педалите“, както е у нас, също както не са допустими побоищата над хомосексуални от озверяла тълпа „възмутени“ и пияни блюстители на „обществения морал“ – както се случи съвсем наскоро в Москва.

Защото в такива прояви си пробива път онова тотално и най-грубо незачитане на личността и на правото на раз-личност, на което бяхме свидетели по времето на комунизма. Те са просто рецидив на същия този комунизъм в главите на мнозина, който продължава да иска да ни вижда еднакви.

юни 1, 2007 - Posted by | Универсум

28 коментара »

  1. 5 Отговора за “Защо някои са така враждебни спрямо “обратните”?”
    Отговор по темата за „обратните“ от Ангел Грънчаров | velqn Казва:
    юни 1st, 2007 at 8:00 am
    […] Публикувам моето мнение, като отговор на публикацията на Ангел. […]

    velqn Казва:
    юни 1st, 2007 at 8:01 am
    Публикувам мнението ми в собствената си страница, тъй като стана прекалено дълго за обикновен коментар.

    Darth Sparhawk Казва:
    юни 1st, 2007 at 8:04 am
    Моето мнение е било винаги едно – всеки има право да прави в леглото си, каквото си иска, стига да не нарушава закона и да не принуждава партньора си към половия акт. От тази гледна точка, нямам нищо против “обратните”.
    Имам против обаче техните паради и тяхната открита вулгарност по улици, чрез плакати и чрез цинични подмятания из всички медии. Прочее, много от по-интелигентните “обратни” са също много против просташките и нагли паради.

    марин Казва:
    юни 1st, 2007 at 9:52 am
    Ангеле,аз мисля едно,че хората от скука, от безделие, от мързел от “чудене какво да правят” взеха да стават геиове. Тук признавам си съм малко консвервативен, било от семейната среда,която е оказала въздействие, било и от религиозни причини. Ясно е,че съм демократичен и свободномислещ човек, но всеки да прави каквото иска, с когото иска на определените за това места.(в леглото)Мисля ,че никой възпитан и интелигнтен човек няма да вземе открито да бърка под полата на своята половинка,или в панталона на своя любим, или от уважение към човека до себе си и към неговото достойнство, няма да вземе да разправя на всеослушание какъв секс е правил,с какъв атрибут разполага и какво му е правила онази мадама, или онзи пич. Мисля,че тези гей-паради са поредния кич, и последно…..абе при толкова красиви жени в тази България, трябва да си побъркан и умопомрачен,за да станеш гей :))))) И не ми казвайте,че е нормално да мъж да харесва мъж, по точно да желае плътски контакт с него. Природата е устроила така целия жив свят, като започнем от разстения, животни и стигнем до хора,че мъжкият се съвокуплява с женската(изключвам различните двуполови разстения и животни….

    andreytcho Казва:
    юни 1st, 2007 at 12:45 pm
    “Защо трябва да сме ЗА ПЕДЕРАСТИТЕ в този свят”
    http://andreytcho.com/?p=70

    Коментар от Ангел Грънчаров | юни 1, 2007 | Отговор

  2. извод – автора е гей –

    Коментар от Анонимен | юни 2, 2007 | Отговор

  3. и какво, ако авторът е гей? написаното е вярно, гей или стрейт – все тая.

    Коментар от Анонимен | юни 2, 2007 | Отговор

  4. Човек се страхува от това, което не разбира. Често страхът избива в агресия. Така си обяснявам аз факта, че гейовете са недолюбвани от обществото.

    Коментар от HeYJIoBuMa | юни 2, 2007 | Отговор

  5. Марине, в природата хомосексуализмът сред животните не е чак такова изключение ( визирам двуполово диференцирани видове ), а за „нормалността“ е доста широко понятие … Пък и най-простия природен закон – този за естествениа отбор, малко противоречи на това дали хомосексуализма е „грешка в системата“ или не … ако беше, то очевидно да е изчезнал преди векове.
    И да, всеки трябва да си носи кръста, без да бъде спъван по пътя, който сам си е избрал.
    Мир.

    Коментар от isopropophlex | юни 2, 2007 | Отговор

  6. Много интересни расъждения за свободата. Между свобода и свободия има огромна разлика, но оставам с впечатлението, че това не на всеки е ясно. Тази мания да се защитава всичко „различно“, не случайно се прокарва. Явно има хора които имат интерес човечеството да се превърне в едно голямо гето. Явно има хора които имат интерес човешкото население да е жалко подобие на това което в действителност е. Аз съм вярващ и за това не вярвам в еволюцията и в това, че човека е произлязнал от маймуната. Но от скромния ми житейски опит и въпреки, че съм вярващ, отдавна вече вярвам в инволюцията. Виждам, човека е на път да се превърне в маймуна. Или по-скоро някой се опитват да прокарват подобна линия на развитие в обществото като цяло. А защитниците на свободията, кои съзнателно, кои несъзнателно, са преки съучастници в този процес.

    Сега се сещам за „Криворазбраната цивилизация“ и се замислям над „криворазбраната представа за свободата“, която битува с пълна сила.

    И какво разбирам от написаното тук? Просто оставам с впечатлението, че в днешно време нормално е да си ненормален, а е ненормално да си нормален. Видиш ли, ако накърняваш правото на ненормалните да са ненормални, то ти си фактически ненормалният, а пък те ненормалните са си всъщност нормални, понеже разбираш ли в името на „свободата“ всичко е позволено и е „нормално“.
    Какво още разбирам от написаното тук? Разбирам, че тези които са антипедали, въщност са скрити педали, нереализирали се педали един вид. И тези/ние нереализираните педали сме действително „лошите“ и действително педалите. Абе педерастията не е лоша работа, но нереализираната педерастия е много лошо нещо. В най-добрия случай антипедалите са такива едни незодоволени сексуално и изобщо те са най-лошите,най-злите и най-вредните елементи на нашето общество. Друго нещо са педалите, а? Е хеее… ми, че как, те са истинския стожер на прогресивното човечество. Вие да не си мислите, че подбудите на антипедалството са някакви други, освен нереализиран хомосекуален стремеж, отчайващ или никакъв сексуален живот. Въобще да не ви минава през ума, че е възможно да става въпрос за, морал, духовност и други подобни изтъркани и отдавна никому ненужни ценности. Те, морала, духовността и сродните им, днес са едни окови на „свободата“. Те са истински враг на нашето леярно светло бъдеще, където единствената ценност е „свободата“ и всичко друго е подчинено на нея. Утре ние ще изградим това наше светло бъдеще, където ще бъде зачитавна само и единствено „свободата“. Ний ще изградим едно тоталитарно общество, ще наложим тоталитаризъм на „свободата“. А, всеки който се опълчи срещу коя да е нейна форма и проявление е „монархо-фошист“ и враг на „прогресивните сили“. Защо казвам, че „светлото“ бъдеще ще го изградим утре, а не днес? Ами защото днес ненормалните, тези същите незадоволени сексуално, тези нереализирани педали, тези които все още държат и зачитат моралността и духовността, тези мръсни „монархо-фашисти“, тези гадни антипедали, тези долни врагове на „свободата“ и на „прогресивните сили“, те същите днес все още са много и ни пречат да си изградиме нашата тоталитарност на „свободата“. Но другари, не унивайте, ние трябва да се бориме за светлото бъдеще. Ето днес нашите другари педали манифестират в много страни по света. Днес нашите другари педали имат правото да встъпват в брак в много страни по света. Тази светла демокрация която е там, нашата любима западна демокрация вече им е дала това право да бъдат „свободни“. Там те могат дори да осиновяват и отглеждат деца, именно тези деца са нашето бъдеще, именно у тези деца ще бъдат възпитани в устоите на „тоталитарната свобода“. Защото да не се залъгваме, западната демокрация може да е по-съвършенна от монархо-фашизма, но най-съвършенното общество ще е това което ще изгради „тоталитарната свобода“. Да живей человечеството от утрешния ден изградило „тоталитарната свобода“ другари, да живей. Днес в нашите другарски западно-демо/но/кратски страни и особено в стожера на западната демо/но/крация САЩ има регистрирани педофилски секти, сатаниската религия е официално регистрирана. Някой от тези секти имат девиз „Секс он ейт, ор ту лейт(секс на осем, или след това е твърде късно)“. Но това не е всичко, там нашите другари педали правят манифестации чиято клуминация е потапянето на християнски икони и на християнски кръст в казан пълен с урина и всякакви екскременти. Да другари, това се случва днес по улиците на батския Вашингтон. Там няма гнусни монархо-фашисти които да се противопоставят на това свято и велико дело, на тази най-висша форма и израз на свободата. Е, има, но са малко и то в този долнопробен и консервативен юг, където християнските ценности, семейните ценности и морала още се държат, но и тази крепост на монархо-фашизма ще падне под набезите на прогресивните сили и тогаз какви манифести ще настанат в този гаден юг, еххх… нашите другари педали до тогава със своята присъща изобретателност сигурно ще измислят нещо още по оргинално, още по-прогресивно от това да сквернят по-улиците христовия кръст и икони като ги потапят в казани с екскременти.
    Но утре, утре когато построим светлия „тоталитаризъм на свободата“, утре когато всичко ще е оправдано, защото всичко е оправдано, понеже „свободата“ е най-висшата ценност… утре, ние ще легализираме наркотиците. Ами да, вече няма да има монархо-фашисти които да казват какво трябва и какво не трябва да се прави, защото само един долен монархо-фашист може да ропотае срещу правото на наркомана да се друса. Щом иска да се друса ще се друса бе, той е свободен да избира. А пък тези които са против легализирането на наркотиците са някакви нереализирали се наркомани и разбира се, са незадоволени сексуално, но вие сами се сетихте. Утре, утре ние ще легализираме педофилията, ще легализираме и секса с възрастни и с трупове, ще легализираме и секса с животни. Да, защото утре, няма да ги има тези гадни монархо-фашисти. Вие се досетихте сами вече, те защо ропотаят против това, тези мръсни потисници на свободата, на сексуалната свобода. Защото сами искат да ги правят всичките тези работи, но не им стиска, ако не е това то значи са сексуално незадоволени, но друга причина няма. Това обаче не е достатъчно, не само ще ги легализираме, а ще им дадем правото да встъпват в брак. Ох, само като си я представих тази картинка, на тези щасливи семейства… как чичкото на 30, живее с 9 годишното момченце. Ами леличката на 28 която се омъжва за коня или кучето си. Каква прекрасна картинка. Ето това е истински развитото общество което не спира правото и „свободата“ да сме различни, особено сексуално. Ще прокараме закон и за тези които обичат да го правят с трупове, само ще ги задължим, когато не правят секс, трупът да се държи в хладилна камера, това ще е и в интерес на брачният им живот, който така ще продължи по-дълго. Но и това не е достатъчно, ние не признаваме никакви граници щом са в името на свободата. Ние и на тях ще им дадем правото да отглеждат деца. Представете си какво свободомислещо поколение ще се отгледа в такива семейства? С родител кон или куче. А семействата в който единия брачен партньор и родител е труп?

    Да живей другари светлото бъдеще на „тотолитарната свобода“, да живеят прогресивните сили. Смърт за монархо-фашизма.

    Коментар от Монархо-фашист | юни 3, 2007 | Отговор

  7. Човек е бисексуален и хетеросексуален по природа.Факт е,че мъжете практикуват анален секс с жени,говори сам по себе си,че е нормално да го практикуват и помежду си.И ако в известни заведения като затвори,казарми го практикуват поради липсата на жени,в свободният свят го правят поради наличието на избор и предпочитание.Разбира се,че има и патологии,които имат същото право на живот,любов и секс,както всички останали хора.Неприятното в днешното демократично общество е,че прекалено ни се навират в носа патологиите.
    На мен не ми пречат нито гейовете,нито лезбийките.Често сред тях има много по-интелигентни и читави хора,за разлика от уж нормалните.Пречи ми това,че по медиите непрекъснато се гърми и изтъква нечия сексуална принадлежност ни се внушава чувство за псевдодемокрация.А това е просто лош вкус и липса на деликатност.Натрапва ни се пошлост и се постига обратен ефект.Вместо да се възпитават нормални хора с толерантност към различните себеподобни,натрапвайки ни образи на преуспели и пропаднали гейове тикат децата ни в блатото.
    „Наркотици,секс и чалга“

    Коментар от angelisgdb | юни 3, 2007 | Отговор

  8. Ангел пише: „Интересно е да се разбере защо някои хора са така враждебни спрямо “педалите” – след като по принцип е личен избор на всеки какво ще прави в леглото. Защо някои така силно са се загрижили за интимния живот на други хора?“

    Философът би трябвало да е и логик, а в тази драматична завръзка веднага се хвърля в очите фундаментално противоречие. Вярно е, че това, каквот правим в леглото, е личен избор на всеки; и той би трябвало да остане интимен. Обаче парадите Марди Грас и други политически мероприятия натякват на нас, горките „нормални“, колко сме изостанали от напредничавите хомосексуалисти, и не просто призовават, ами направо изискват от нас да вземем публично отношение към техните креватни навици. Задължително позитивно отношение, разбира се – иначе незабавно ни заклеймяват като ретрогради. И всичко това е инициативата на самите „обратни“ и прегърналите ги като инструмент за социалната си инженерия леви.

    Възниква въпрос: ако, както Ангел написа, техните сексуални практики е техен избор, защо ние не можем свободно да изберем отношението си към тези практики и най-вече (както правилно е отбелязано от angelisgdb) защо просто не ни оставят на мира?

    Някой нормален „нормален“ ще позволи ли на други хора да си пъхат носа под одеялото му?

    Коментар от Neophyte | юни 10, 2007 | Отговор

  9. Neophyte, в твоята реплика се набиват на очи поне две неща: някаква странна комплексираност относно евентуална сексуална непълноценност на „нормалните“ (които, оказва се, по твоите думи, по тази причина са силно уязвени от проявите на „ненормалниците“ в защита на своето право на различие!) и също не по-малко странна загриженост относно възможността „нормалните“ сами да изберат отношението си към нещо, което, впрочем, изобщо не ги засяга, а именно какво правят „ненормалните“ в леглото. Мога да анализирам тия странности, но ти ги посочвам, та сам да се опиташ да осъзнаеш защо са се получили и на какво се дължат 🙂

    Коментар от Ангел Грънчаров | юни 10, 2007 | Отговор

  10. Изобщо не е вярно, че в природата имало само хетеросексуалност! Документирани са над 500 вида бозайници и птици, които са хомосексуални за дълги периоди от живота си, ако не и ексклузивно. За справка – най-достъпното четиво по темата е „Biological Exhuberance“ na Bruce Bagemihl.
    http://www.amazon.com/Biological-Exuberance-Homosexuality-Diversity-Stonewall/dp/031225377X/ref=pd_bbs_sr_1/102-0009603-8694543?ie=UTF8&s=books&qid=1187317941&sr=1-1
    Тази книга обобщава изследвания на зоолози от цял свят и беше избрана за една от най-важните книги на 1999г. от The New York Times. Ние сме толкова изолирани и изостанали тук в България, че изобщо си нямаме хабер за напредъка на науките на запад. В Норвегия миналата година бяха открили изложба с фотографии на животни по време на хомосексуални актове – жирафи, делфини, лъвове, коали, черни лебеди, фламинго, слонове, бизони, сиви китове, маймуни и какви ли още не животни. Всичко е добре документирано за наглите хомофоби, като тези, които са се изказали по-горе.

    Коментар от Nikolai | август 17, 2007 | Отговор

  11. Драги Монархо-фашист,

    твоето невежество е много забавно 🙂 Да сравняваш хомосексуалността с педофилията е една голяма простотия, от мен да знаеш. Хомосексуалните са средно между 5 и 10% от всяко население. Останалите 90% са хетеросексуални. Сам си направи изчисленията, колко по-многобройни са хетеросексуалните педофили. Обаче не видях да ги споменаваш в „интелектуалното“ ти изложение. Прочее, доказано е научно, че няма никаква зависимост между сексуалната ориентация и педофилията.
    И как може да ми говориш за човешки ценности, когато обявяваш себе си за фашист – ти акъл имаш ли, или по цял ден четеш библията, докато пасеш овцете??
    Представите ти за „нормалното“ са трагично объркани: за тебе като „фашист“/нали така се наричаш?/ явно е нормално евреите, циганите, педалите, политическите дисиденти и прочее да бъдат изгаряни в газови камери, а е ненормално двама мъже да изпитват любов и сексуално влечение един към друг. За какъв морал ми говориш и за какви ценности?
    Цитирам: „Но това не е всичко, там нашите другари педали правят манифестации чиято клуминация е потапянето на християнски икони и на християнски кръст в казан пълен с урина и всякакви екскременти. Да другари, това се случва днес по улиците на батския Вашингтон.“
    Твоето безценно християнство е убило милиони хора по времето на Кръстоносните походи – ти това май си пропуснал да споменеш в излиянията ти. Знаеш ли, че според исторически и археологически изследвания е доказано, че броят на убитите по време на християнските кръстоносни походи е приблизителен на броя на убитите по време на режимите на Хитлер и Сталин, взети заедно???? Опа, забравих – ти си фашист! Ти си ЗА Хитлер.
    Ти чуваш ли се какви безсмислици говориш?! Как можеш да сравняваш хомосексуалността с некрофилия, педофилия, зоофилия и пр.???? Къде са ти научните доказателства, че между тях има връзка?? Нямаш ги – само говориш наизуст, защото си задръстен и неграмотен хомофоб! Кой ти е доказал на тебе, че ако се легализират гей-браковете, това ще доведе и до легализация на браковете с животни и с трупове? Никой – това са просто изказвания на болното ти въображение.
    Болен си, братче, болен си щом си мислиш за такива неща. Отиди се прегледай и недей да пълниш дискусията с простотиите си.

    Коментар от Nikolai | август 17, 2007 | Отговор

  12. Отговор за Марин:

    Абе хора, преди да седнете да изказвате мнения, защо не седнете първо да прочетете необходимата литература? Откъде накъде хомосексуалността е избор? Учени от цял свят са правили изследвания и все повече генетични доказателства се появяват, че хората се раждат с оформена сексуална ориентация. Ето ви една от книгите, която обобщава тези изследвания:
    http://www.amazon.com/Separate-Creation-Biological-Origins-Orientation/dp/0786882409/ref=sr_1_4/102-0009603-8694543?ie=UTF8&s=books&qid=1187320233&sr=1-4

    Ако пък нямате доверие на науките, то ще ви кажа, че през живота си съм говорил със стотици гей-мъже /тъй като съм пътувал къде ли не по света/ и всички, ама всички са ми казвали, че са знаели за привличането си към момчета още в ранна детска възраст, преди дори да са имали каквато и да е представа що е то „секс“.
    Аз лично си спомням първото си привличане към друго момче още преди училище – сигурно съм бил на 5 или 6 години. Ходих при съседското момче, което се казваше Валентин, и не можех да спра да го гледам, защото си мислих, че е много хубаво. Тогава не съм си и мислил за секс и хал-хабер не съм имал, че е забранено да харесвам момчета. Знаех само че исках да го прегърна и исках да бъдем заедно всеки ден. После си имах обекти на внимание в почти всеки клас: във 2ри клас беше едно момче на име Свилен, във четвърти клас беше едно момче на име Тодор, във 5и в 6ти клас беше момче на име Иво, и Иво беше първото момче, което успях да прегърна – пак без да знам какво е това „секс“. Едва когато влязох в подготвителен клас в гимназията, разбрах, че хората не приемат и презират момчета, които харесват момчета. И затова започнах да се крия и не споделях с никого за момчетата, които ми харесваха. През цялото това време никой по никакъв начин не ми е повлиявал и не ме е подтиквал да харесвам момчета. Напротив – постоянно ме питаха дали си имам приятелка, а аз нямах никакъв интерес към момичетата в училище. Никой не ме е подтикнал да стана гей – така съм се родил и доказателство за това са ранните ми детски години. Едва на 18 години се случи да преспя с момче за първи път. Дотогава дори не бях виждал на живо гей-мъже, но дълбоко в себе си знаех, че съм такъв.

    Марин, хората не стават гейове от мързел или защото е модно. Хората или са, или не са хомосексуални. Някои от тях го приемат по-късно, защото се борят дълги години с влечението си и го отричат, поради страх от насилие и унижение. Но те винаги са били такива. Кой би избрал доброволно да бъде презиран от обществото и да бъде дискриминиран на най-ралични нива? Кой би поел доброволно такъв труден и унизителен житейски път? Никой.

    Коментар от Nikolai | август 17, 2007 | Отговор

  13. Унизителен? Затова ли половината ни политици и дупедати, тоест депутати са педераси? И верно ли е, че педерасите ще заведат дело в Страсбург срещу българите, защото ние, българите не им позволяваме да раждат деца?

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  14. Елтимир,

    и ти говориш наизуст. Да си видял някой от тези депутати открито да признае, че е хомосексуален? А какво означава половината депутати и политици? Това са няколко стотин човека – според твоето изказване половината от тях са хомосексуални. Пълни глупости. Изобщо, ако ти смяташ, че те са недостойни политици, това няма никаква връзка с тяхната сексуалност. Има много повече недостойни политици, които са хетеросексуални. Тяхната некадърност да не би да идва от това, че предпочитат да спят с жени?
    За делото в Страсбург – изречението ти е една пълна бъркотия. Кои са и колко са тези „педераси“, защото ти гарантирам, че повечето от тях са страхливци и никога не биха посмяли да се покажат открито за такова публично дело. Сигурно става дума за няколко човека на кръст от гей-организацията „Джемини“. Както и ти гарантирам, че всички сме българи и сексуалната ни ориентация не ни прави повече или по-малко българи. Трето – „педерасите“ не могат да раждат деца, защото са мъже. Те обаче могат да осиновяват хилядите деца по сирашките домове, които никога няма да видят родители през живота си, защото българите са прекалено бедни, за да се грижат за други деца, освен за собствените си. Какво според теб е по-добре – бездомните деца да тънат в мизерия по сирашките домове, или да бъдат осиновени от гей-двойки, които могат да ги отгледат, облекат, хранят, водят на училище и така нататък. Световната здравна организация излезе преди 2 години с доклад от 30 годишно изследване, според което хомосексуалните хора са напълно равностойни и способни родители. Ако се страхуваш, че осиновените деца могат да бъдат „направени“ хомосексуални в гей-семейства – това е научно невъзможно – децата се раждат с оформена сексуална ориентация и никой не може да я промени. Ако родителите можеха да променят сексуалната ориентация на децата си, то тогава хомосексуалисти нямаше да има, защото родителите им щяха да се погрижат да ги „обърнат“ на хетеросексуални. Моите родители със сигурност се опитаха да ме превърнат в хетеросексуален – биха ме, водиха ме на психолог, ограничаваха излизането ми от дома, обиждаха ме в продължение на 7 години. И какъв е резултатът? Никакъв. Винаги съм бил хомосексуален и никога не съм бил привлечен сексуално от жени.
    Айде недей да бързаш с тези объркани изречения на едро, ами седни и се информирай по въпроса от достоверни източници.

    Коментар от Nikolai | август 17, 2007 | Отговор

  15. Най-малко от Световната здравна организация мога да взема пример и ум. Тъкмо тая еврейска организация изпрати заразената кръв в либия, та някои не дотам виновни търкаха наровете по либийските затвори. А това за Страсбург го написах, за да покажа абсурдността на ситуацията.
    Обаче политиците! Политиците, тяхната верица политическа! Това, че половината от тях са педераси е напълно вярно. И защо половината от тях са педераси? Защото педерасите са като евреите и циганите – тръгне ли един да се издига, повлича и останалите себеподобни след себе си. Дайте на един мангал някое министерство и съвсем скоро няма да видите българин там. Дори като посетител. Ето, това е проблемът. Не че са педераси, а че политиката им е педераска. Проблемът е, че и те, също като мангалите и чифутите изпитват активна неприязън към всички, които не са като тях. Аз обаче искам да ме управляват хора, които мислят добро за мен, а не ме мразят.
    Не че са педераси, не че са мангали, джагали или чифути – това ми е все едно. Моята неприязън към тях се дължи само и изключително на тяхната неприязън, на тяхната ненавист към мен, към моите близки и приятели. „Каквото повикало – такова се обадило!“

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  16. Елтимир,

    и ти както Монархо-фашист звучиш като тотален фашист. И ти разделяш и презираш хората не според личните им качества, а според принадлежността им към някаква група – била тя религиозна, етническа или сексуална. Причината заради която „мангалите“ са известни с лоши качества е в хора като тебе. Българската държава десетилетия наред е потискала и нанасяла неизлечими вреди на това етническо малцинство, резултатите са катастрофални за тези хора поколения наред, а ограничени и неграмотни хора като теб не могат дори да изпитат съчувствие към тежката участ на „мангалите“. България се е отнесла с тях почти както Османската империя се е отнесла с българите под Османско владичество. Замисли се хубаво кой кого мрази! От думите ти виждам, че ти си този който мрази – всички, които не са като тебе. Тази омраза я има у много българи в момента и аз разбирам, че е резултат от разочарованието ви от системата, но с такава омраза българите никога няма да доживеят по-мирни и спокойни времена. Освободи се от тази омраза, защото тя те разболява. Позволи на хората да бъдат такива, каквито са се родили – евреи, роми, хомосексуални. Уважавай това, че са различни, за да могат и те да уважават твоето различие. Не можем да се избием, защото не сме еднакви. Твоята религия, твоят етнос и твоята сексуална ориентация с нищо не превъзхождат останалите. Единственият ни шанс е съжителстваме в мир и да се грижим за този мир.

    Коментар от Nikolai | август 17, 2007 | Отговор

  17. Бил съм на разни места и съм разбрал, че ако искаш да те уважават, ти също трябва да ги уважаваш и да зачиташ законите им. А не да искаш тяхната смърт. Системата била мачкала циганите? Коя система? системата мачкаше нас, българите, а покровителстваше циганите. Турците – да, но не и циганите. Бил съм в затвора като политически и мога да кажа, че между нас нямаше нито един циганин. нито един! И по-старите затворници не помнеха и не знаеха някога циганин да е осъждан като политически. Имаше турци, имаше арменци, само цигани нямаше.
    Не ние се обърнахме срещу всички цигани. ние се обърнахме срещу циганската криминална престъпност. Ние поискахме законите да се прилагат еднакво към всички. Звучи много „фашистки“, нали? И какво получихме като отговор? Получихме „Смърт на българите“. Време е да приложим стария български Завет „Всекиму своето!“.
    А, Османската империя. Тъкмо тогава турците са използвали циганите като палачи. Васил Левски също е обесен от циганин. Турците са си внесли тук цигани, за да подтискат местното население. Тази си функция циганите продължават да изпълняват и до днес, покровителствани от някои фондации като „Отровено общество“ на евреина Дьорд Шорош. И от нашите политици – с небългарско самосъзнание или в най-добрия случай с „нестандартна сексуална ориентация“. Не мога да имам добро отношение към някой, който ме ненавижда. Не съм мазохист. Не съм и щраус да си крия главата в пясъка. Е, щом те постоянно говорят за „гадните нетолерантни българи“, значи и аз имам правото да посоча какви са те.
    На доброто – с добро;
    на злото – със справедливост
    и нека бъде всекиму своето!

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  18. Забравих за мира. За мира и за любовта.
    Не може да има мир, докато около нас бушува война. Не може да има мир, докато моят народ е изтребван безжалостно. Не може да има любов и разбирателство там, където царува ненавистта! А тази ненавист я донесоха именно те, които вече толкова години открито я демонстрират срямо нас, българите. Дойде време да отвърнем със същото.

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  19. На ненавист с ненавист ако се отговаря доникъде не се стига, адаш. Но ако се отговори на злото с добро – тогава има шанс. Христос го е казал, не аз. Вярваш ли на Христос или не му вярваш, щото е… евреин? 🙂 Евреин, ама Велик Учител е той, адаш! А долните хора сред циганите, българите и пр. като нагазят в лука, трябва да отговарят и да идат където им е мястото: това е толкова ясно! За какво тогава спорим? Но няма да ме убедиш никога, че „циганите“ (като цяло, без изключение!), че гейовете като цяло, че еврейте като цяло са такива и такива: това са несериозни глупости и ми е чудно как не го съзнаваш. Хората сме индивиди, всички сме различни, не може цяла една общност да бъде описана с един епитет или понятие, нима не го разбираш това?

    Коментар от Ангел Грънчаров | август 17, 2007 | Отговор

  20. Ако озверяла кучешка глутница се нахвърли срещу теб, какво ще правиш? Ще почнеш да им говориш кротко или ще потърсиш някое по-здраво дърво? Може и камък. В най-добрия случай ще приложиш последната хватка от джудото – бързо бягане. Ама къде да избягаме от нашата земя, като друга си нямаме?
    Съгласен съм с едно – че политиците разпалват този конфликт за своите си егоистични цели. Ама и те ще се опарят, ох как ще се опарят, защото ножът вече е опрял до кокала и няма накъде да се отстъпва.
    Мамка им и мангали миризливи, те ще искат смърт за българите! Е, тука вече направиха смъртоносна грешка. И след като умрат, пак няма да им го простим. Аз пък казвам: смърт за геноцида над Българите, смърт за всички, които съдействат на този геноцид. Впрочем навремето Нюрнбергският процес не осъди ли някои нацистки водачи именно заради участието им в геноцид?

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  21. Адаш, прочети Джон Бейнс, „Звездният човек“. Преди малко пусснах няколко сканирани страници от книгата му на нашия сайт. Иисус не е юдеин, а самарянин. Затова никъде в Евангелията не може да се прочете „ние, юдеите“, а винаги е писано „те, юдеите“. Ако Иисус е бил пратен между тях, то е, за да ги спаси от тъмния демон на Злото, който те почитат и до днес. Те са зли не защото са евреи по произход, а защото повечето от тях се покланят на Злото. Аз не мразя тях, мразя човеконенавистническата им религия. Такъв расизъм и такава неприязъм към всички други хора, каквато блика от Стария завет няма дори при Хитлер. Впрочем при циганите положението е подобно. Вземи „Залезът на боговете“ от Нитче. След малко ще сканирам няколко страници и от тая книга и също ще ги кача. Ако я нямаш подръка, надникни в галерията на нашия сайт след половин час.

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  22. Адаш, пуснах страничките. Само четири малки странички са. Формат А6, четат се за няма пет минути. Не съм го писал аз, не го е писал никой българин. А тоя, който го е писал, цитира техни, индуски текстове. Интересното е, че същите пасажи ги има само в тази книга. „Законите на Ману“, които вървят из Интернет са напълно прочистени от тях. Съмнявам се, че самите цигани са извършили прочистването. За това кой го е извършил и какви са крайните цели на прочистването можем само да гадаем.
    Пуснал съм и снимка на корицата, за да няма недоразумения.

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  23. Интересно, интересно, никога досега не ми се беше случвало да се опитам да вляза в блога на домакина тук и да ми даде грешка. Опитвах в продължение на няколко минути …По интересното е че това се случи точно след коментара на Елтимир засягащ религията на юдеите.
    Който знае може да каже, защо беше убит Никола Николов, за да могат и други да разберат, че нещата не са такива, каквито тук някой си ги представят.

    Коментар от Дари | август 17, 2007 | Отговор

  24. Адаш, поувличаш се… разпалването на етническа вражда е забранено и по конституция, не е хубаво това и е опасна игра… гледедай да е само на думи, но и то е незаконно, внимавай. Ако прецениш съм готов да изтрия горните ти прекалено емоционални призиви…

    Коментар от Ангел Грънчаров | август 17, 2007 | Отговор

  25. А някой да иска смъртта на всички българи не е ли разпалване на етническа вражда? При това аз го правя пред монитора на своя копютър, а те го правят по улиците с ножове и брадви в ръцете. И написаното от мен е само отговор на изкрещяното от тях.

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  26. Освен всичко друго, моите емоционални думи са насочени не срещу определен етнос, а срещу скотовете, които съдействат за геноцида над българския народ. Значи според теб този геноцид се извършва от един определен етнос? Е, с ръка на сърцето този път съм напълно съгласен. И ти, и аз знаем кой е този етнос, но няма да го напишем, за да не ни обвинят в проповядване на антисемитизъм.

    Коментар от Елтимир | август 17, 2007 | Отговор

  27. Елтимир,

    ти си направо клиничен случай – фашист и половина. Каквото и да ти се каже, ти пак си знаеш своето. Давай все така, да видим къде ще свършиш с тези фашистки възгледи.

    Коментар от Nikolai | август 17, 2007 | Отговор

  28. Най-сетне някой е превел сериозно изследване с източници за парадоксалната роля на хомосексуалността в еволюцията:

    http://stalik.wordpress.com/2008/04/13/%d0%a5%d0%be%d0%bc%d0%be%d1%81%d0%b5%d0%ba%d1%81%d1%83%d0%b0%d0%bb%d0%bd%d0%be%d1%81%d1%82_%d0%b8_%d0%b5%d0%b2%d0%be%d0%bb%d1%8e%d1%86%d0%b8%d1%8f/

    Коментар от Nikolai | април 25, 2008 | Отговор


Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

В момента коментирате, използвайки вашия профил WordPress.com. Излизане /  Промяна )

Twitter picture

В момента коментирате, използвайки вашия профил Twitter. Излизане /  Промяна )

Facebook photo

В момента коментирате, използвайки вашия профил Facebook. Излизане /  Промяна )

Connecting to %s

%d блогъра харесват това: